Badanie preferencji

Aby poznać potrzeby grupy docelowej naszego biznesu warto przeprowadzić badania internetowe.

Badania CAWI (Computer Assisted Web Interview)

Dysponujemy bazą ponad 200 tys. Internautów, którym możemy udostępniać kwestionariusze internetowe. Zapewniamy doradztwo, opracowanie narzędzi badawczych (ankieta, formularz internetowy, analiza wyników).

Możemy szybko przeprowadzić badanie z wykorzystaniem multimediów i narzędzi interaktywnych. Ankiety są samowypełnialne, dzięki czemu unikamy "wpływu ankietera" i ograniczamy koszty. Rezultaty badania przekazujemy w formie prezentacji Power Point.

Możliwe kryteria grupy docelowej

  • wiek
  • płeć
  • dane geograficzne
  • wielkość miejscowości
  • operator GSM

Przykłady badań

  • badania satysfakcji
  • badania opinii i postaw
  • badania skuteczności kampanii
  • badania świadomości marki
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Mamy założoną księgę GIODO i działamy zgodnie z wytycznymi tej organizacji. Podstawą prawną upoważniającą nas do prowadzenia zbioru danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie danych jej dotyczących.

Dane osobowe przetwarzamy w celu ich aktualizacji oraz wysyłania ofert handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Dane te są także udostępniane oraz przekazywane naszym partnerom, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów o ochronie danych osobowych.

Kompleksowo zajmiemy się Twoją firmą, dowiedz się więcej o innych naszych usługach. Marketing bazodanowy →

Z niecierpliwością czekamy na Twój kontakt
Nasze biuro

ul. Walecznych 68/9

Warszawa

kontakt@osmg.pl

+48 509 090 444

ADRES KORESPONDENCYJNY
ul. Walecznych 68/9, Warszawa
TELEFON
+48 509 090 444
Dziękujemy. Twoja wiadomość została wysłana. Powrót →
Przepraszamy. Nie udało się wysłać wiadomości. Powrót →